fredag den 12. februar 2010

Agnete og Emilie




Det må siges at være kærlighed ved første blik! Jeg har længe kigget på de bedårende waldorf-dukker fra Tusindfryd og nu måtte det være. Jeg var bare helt solgt da jeg så lille Agnete med sine lange fletninger og i den skønneste strikkede kjole, og så var jeg så heldig at hun stadig manglede et sted at bo, så hende måtte vi jo bare have med hjem :)
Emilie pakkede hende ud med et stort smil på læben da vi kom hjem igår, og her til aften har hun bare leget med hende hele aftenen. Hun kysser og krammer hende og sørger for at hun for mad (de små fine kager som Wenche osse har lavet) og så går hun mange ture med hende herhjemme og får hende til at sove. Udover navnet Agnete, kalder Emilie hende lille ven og lille skat, mens hun går rundt som en lille mor og passer godt på hende.
Det er bare en dukke der skiller sig helt ud fra de almindelige dukker vi har, og er vild med at alle dukkerne er så forskellige og har så meget personlighed i udtryk, hår og tøj. Jeg har på fornemmelsen at dette ikke er vores sidste tusindfryd-dukke.

Tusind tak Wenche for de fine ting du laver - glæder mig til at se mere til dig og alle dine skønne ting! Kan klart anbefale alle at kigge forbi Tusindfryd :)


4 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne, begge to :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de søde sammen. Har sukket længe over Wenche's skønne dukker...

    Kh

    SvarSlet
  3. Åh, da for et heldigt barn.
    Og heldige mig der har set Wenches byttesamling fra dig i dag.
    Absolutte skønheder iblandt.
    Vi ser om det kan blive i Århus og måske i marts. Og måske også lidt hækleskole agtigt, med stofbytte m.v.
    Kunne blive super godt tror jeg.

    SvarSlet
  4. Ja, den er bare så sød er den, og de er så søde sammen :) Håber i havde en rigtig dejlig dag ved Wenche, og glæder mig til at se jer alle til et fremtidigt krea-møde :)

    SvarSlet