søndag den 14. februar 2010

Genbrugsguld


Så fik jeg svigermor med på en lille genbrugstur her i midtjylland. Jeg fik købt en hel del hæklerier til ingen penge. Nogle små fine grydelapper som Emilie kan få ind og hænge ved siden af sit komfur til når hun laver mad. Nogle fine broderier og nogle gamle billeder. Lidt af det er fra et tidligere køb samme sted som jeg nu osse fik taget billede af. Jeg elsker at gå igennem en masse gamle ting for at finde lidt guld. Det kan godt tage lang tid at rode sig igennem en masse ting som måske ikke lige er noget, men det er så skøn en følelse når man så finder noget godt.
Svigermor kom da osse hjem med lidt og vi må da helt sikkert afsted engang igen :)

3 kommentarer:

  1. Jeg fandt dig lige igennem Christinas blog, og måtte da forbi og kigge! Din blog ser rigtig interessant ud, så jeg glæder mig til at følge med hos dig :)
    kh Sarah

    SvarSlet
  2. Hej sarah!

    Mange tak, du skal være så velkommen! Jeg er da bare rigtig glad for at du kigger forbi og skønt at du skriver en kommentar :)

    SvarSlet
  3. Hej Michella

    Jeg har ikke set dit svar på min kommentar på din blog før nu.. Du kan maile til mig på anna.frida.blog@gmail.com, så vi kan bytte, hvis du stadig er interesseret:)
    Kh Signe

    SvarSlet