søndag den 10. januar 2010

Antik-loppemarked i Ridehuset


Så opdagede jeg lige fredag at der skulle være loppemarked lørdag og søndag i ridehuset i Århus - JUBII!
Det tog jeg så ind til lørdag middag. Jeg havde taget Emilie med i klapvognen..... Dumt. Det var ikke meget plads der var, og meget svært at komme ind til bordene og se noget som helst, men kom da hjem med lidt alligevel og måske osse sparet lidt penge fordi jeg ikke kom alt igennem. Der var godt nok mange fine ting synes jeg, og det var osse til at prutte en smule om priserne, men det bedste er nu altså når man finder nogle gode fund i genbrugsforretningerne med deres gode overkommelige priser.
Det blev til en amagerhylde - super flot med de fine enkelte udskæringer synes jeg.
En gammel kaffedåse med det fineste print.
2 børnebilleder, det ene Christel.
En ramme.
3 fine bøjler med tryk og skrift på.
Og så 10 blade fra boligliv. Fandt nogle rigtige favoritter med tips til istandsættelse af børnemøbler og andre lækre retro ideér.

Købte ialt for omkring 400,-

2 kommentarer:

  1. Dejlige køb, især de 2 billeder er rigtigt fine. Hyggelig blog du har, i øvrigt!

    SvarSlet