tirsdag den 5. januar 2010

Fin lille dukkevugge


I december fandt jeg denne lille skønne dukkevugge i en genbrugsforretning til 30,- Den var slidt og i en mindre køn lyserød farve. Jeg måtte straks have den med hjem og så blev den slibet, grundet, malet og så fandt eg nogle søde glansbilleder som jeg satte fast med tapetklister og tilsidst gav jeg den en gang lak. Farven er desværre ikke helt som håbet, men ellers synes jeg den er blevet rigtig fin. Jeg fik osse syet en noget sengetøj dertil og så hæklede jeg et lille tæppe. Sammen med vuggen fik hun dukken som Mormor har været ved at strikke noget fint dukketøj til.

3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn vugge og fantastisk gave til Emilie :)

    SvarSlet
  2. Hej Mette b!
    Ja, tænk sig lige at finde sådan en billig en som man kan gøre så meget ved - dejligt :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin - sikke en dejlig gave til en pige :-)

    SvarSlet