mandag den 23. november 2009

Helt ny her :)

Ja, så fik jeg endelig oprettet min blog.
Jeg bliver vildt inspireret af alle de fantastiske krea-blogge der findes, og jeg elsker selv at være kreativ, så jeg håber at min nye blog kan give lidt inspiration videre, til alle de glade krea-sjæle der sidder derude :)
Desværre har jeg i tiden ikke et ordentligt kamera til at tage nogle rigtig gode klare billeder (står dog på ønskelisten til jul) men ligger løbende lidt billeder ind.
Du vil se mest til mine krea-ting, slynger, hjem og familie.
Og så er du mere end velkommen til at efterlade en kommentar :)

1 kommentar:

  1. Hej hej, velkommen til. Jeg har netop fået den idé at lave en blog ;-) som samler alle disse fine blogs, og du skal da med. Link gerne til min blog her, og tjek den da ud. der er mange fine derude.

    Mvh. Susse
    www.bloggersbychoicedk.blogspot.com

    SvarSlet